woensdag 5 mei 2010

Home sweet home

Bizar toch, dan ben je nog sneller dan op de heenweg in 6 uur en 41 minuten weer aan de andere kant van de plas. Het vliegtuig was half leeg (70 personen) waardoor iedereen ruim uit kon gaan zitten. Kevin schoof een rij naar voren en had zonder upgrade extra beenruimte.
De IJslandse aswolk is nog steeds actief en heeft vandaag het Ierse luchtruim weer platgegooid. Wij vliegen hoog genoeg en hebben er gelukkig geen last van.
Net voor de landingen vlogen we over bollenvelden die al kleur hadden terwijl het informatiefilmpje over Nederland de Keukenhof aanprees. Misschien moeten we daar toch ook nog eens een kijkje gaan nemen. 
Wat is het toch allemaal vanuit de lucht gezien keurig ingedeeld in ons koude kikkerlandje.
Deze week was een voorproefje van Amerika, New York zal ongetwijfeld heel anders zijn dan andere delen van het land. We vonden New York een fantastische stad, door de weeks minder druk dan we verwacht hadden, in het weekend super druk. Altijd vol leven en actie. Er wonen lijkt me iets te heftig.
Zo hoog in de lucht realiseerde ik me dat bij thuiskomst voor ons het Amerika avontuur pas echt aan zal gaan vangen.

Car

1 opmerking:

Natasja Valentijn zei

Omdat ik het de laatste dagen zo druk heb gehad, ben ik nu pas toegekomen aan het lezen van jullie NY blog. Zo te zien hebben jullie een toptijd gehad! Ook de foto's zien er schitterend uit! Veel gedaan en gezien en ook nog eens prachtig weer gehad! Hier kunnen jullie met plezier op terug kijken! Succes met jullie Ametika avontuur!